.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
التیماتوم فرماندار:
حاکمیت شهر با من است
در بعضي از موارد ديده شده است كه اداره‌اي براي اداره ديگر احقاق حق كرده و تكليف ايجاد مي‌كند ... مقام ارشد استان، شخص استاندار و در شهرستان‌ها فرماندار است و بايد همه تابع فرمان ايشان باشند...

فرماندار نكا گفت: هيچ اداره‌اي حق ارائه و تعيين تكليف براي اداره ديگر را ندارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس  رضا آزادي كناري بعد از ظهر دیروز در جلسه شوراي اداري شهرستان نكا در سالن فرمانداري اين شهرستان افزود: در بعضي از موارد ديده شده است كه اداره‌اي براي اداره ديگر احقاق حق كرده و تكليف ايجاد مي‌كند كه نبايد اين موارد تكرار شود.
وي ادامه داد: مقام ارشد استان، شخص استاندار و در شهرستان‌ها فرماندار است و بايد همه تابع فرمان ايشان باشند.
فرماندار نكا همچنين اظهار داشت: مديران بايد بدانند كه حاكميت شهر به عهده فرماندار به عنوان والي شهر است و آنان بايد در مطالبات خود دقت كنند.
آزادي در ادامه با قدرداني از حماسه‌آفريني مردم غيو ايران و نكا در راهپيمايي روز قدس افزود: حركت هوشمندانه مردم ايران بار ديگر خط بطلان بزرگي بر آمال و آرزوهاي اسرائيل و سركردگان وي زد.
وي با بيان اينكه فلسطين محور وحدت مسلمين است، يادآور شد: فلسطين با جهان اسلام گره خورده است و كساني كه نسبت به فلسطين و روز قدس جدا هستند، از صف اسلام و جهان اسلام نيز خارج شده‌اند.
آزادي با تبريك به مناسبت آغاز به كار دولت دهم افزود: بايد همه ما در ادامه راه دولت نهم، دولت دهم را ياري رسانيم و اين از وظايف تك تك ما در جامعه ولايي ايران اسلامي است.
فرماندار نكا با تاكيد بر حضور موثر و گسترده مديران و ادارات در برنامه‌هاي هفته دفاع مقدس خاطرنشان كرد: جنگ تحميلي داراي دردها و عبرت‌هاي فراواني است كه بايد بازگو شود و همه بايد در گراميداشت اين هفته سهيم باشيم.
وي با تاكيد بر اجراي صحيح برنامه‌ها در اين هفته افزود: بايد مراقب باشيم تا با مديريت صحيح فرهنگي، سياسي و اقتصادي در جامعه، پايداري و مقاومت را در جامعه پررنگ‌تر جلوه دهيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 شهريور 1388
بهتراست بجای شعار فکری بحال شهر رهاشده وعقب مانده کنید اقای حاکم!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.038 seconds.